Befruktade ägg

Vi har just pratat med doktorn. Av de 4 äggen vi lämnade har 2 av dem skapat emryon! Så imorgon är det dags att sätta in dem igen.

När jag fick höra det så ville hela mitt ansikte sprick upp i ett leende men jag försökte ändå hålla emot lite, för jag vet att det egentligen inte betyder något. Med tanke på statistiken och att det här är vårt första försök så har vi inte oddsen på vår sida. Vi försöker vara glada utan att vara för glada. Det känns som vi har vunnit en storvinst men att det inte säkert att vi ens kommer få vårt pris.
 
Nu ser uag fram emot imorgon samtidigt som jag är lite orolig. Hur går införandet till? Kommer det göra ont? Hittills har ju det mesta gjort ont även då läkaren har sagt att det bara kommer "kännas lite".
Allmänt | |
#1 - - Ida :

De går så fort så man hinner inte känna mer än som ett vanligt gynbesök. Cellprov är värre. Så de kommer gå jätte bra. Lycka till ☺

Svar: Tack! Det gick jättebra och gjorde ju inte det minsta ont.
medanvivantar.blogg.se

Upp